Uppgradera paket

Man kan (oftast) uppgradera sitt paket relativt enkelt, men det beror på vilka paket man vill byta mellan om det är enkelt eller kräver hjälp av Vildmarksdata.

Gör så här:
  1. Logga in i kundzonen
  2. Klicka dig in till dina tjänster
  3. Klicka dig in på den tjänst du vill byta paket på
  4. Finns det en grön Uppgradera-knapp? Om ja - klicka där.
    1. Saknas knappen: gå in under Support -> Ärenden, och skapa ett nytt ärende där du skriver vilket paket du vill byta till
  5. I listan ser du vilka paket du kan ändra till, välj betalperiod och klicka sen på Välj produkt
  6. Klicka dig vidare genom wizarden.
  • uppdatera, upgrade, ändra
  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du...

Skapa ny MySQL-databas och en användare till den

Så här gör du för att skapa en ny MySQL-databas och en ny användare som kopplas till...

Starta om, stoppa, göra recycle på min webbplats

Ibland kan webbplatsen "haka upp sig" och man behöver antingen göra recycle på applikationspoolen...

Skillnad på domän och DNS och webbhotell

Info nedan är sånt som skickas ut när en kund registrerat en domän hos oss, men det kan ju finnas...

Funktion för att skapa och skicka nyhetsbrev

Vi har inga egna system internt för detta, däremot skulle vi vilja tipsa om http://mailchimp.com....