Epostfakturor till OpusCapita

I dagsläget (hösten 2018) så klarar OpusCapita tyvärr inte av att ta emot epostfakturor som skickas ut till en "extra fakturakontakt" från Vildmarksdatas kundzon, pga att det meddelandet skickas som Kopia och det kan inte OpusCapita hantera utan de måste få meddelandet som Till. Vad vi känner till i dagsläget är det inget problem hos andra skanningsföretag.

Den workaround som vi har idag är att ni får fakturan skickad till en "vanlig" epostadress hos er och att den personen sen vidarebefordrar det till er OpusCapita-adress.
  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Ändra uppgifter, eller lägga in avvikande fakturaadress eller en till kontakt

Inloggad i kundzonen så klickar man på "Hej kontaktnamn"-knappen uppe till höger, och väljer...

Jag har glömt lösenordet till kundzonen

Hur gör jag när jag glömt mitt lösenord till kundzonen? Gå till den här sidan för att...

Registrera sig som kund

Oftast registrerar man sig som kund i samband med första beställningen, men ibland kan behöva bli...

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...

Hur hittar jag mina lösenord

Via kundzonen och kontrollpanelen Sedan juni 2017 går det inte längre att se sina befintliga...