Support på Office 365 tjänster

När det gäller hjälp med olika problem som gäller Office 365 tjänsterna hos Vildmarksdata data så har vi i dagsläget (sedan maj 2019) tre olika alternativ enligt nedan. Det kan gälla tex återställning av lösenord, lägga in vidarebefordring, ta bort ett konto mm
  1. Kunden sköter allting själv, den eller de som har administratörsrättigheter kommer åt alla konton
  2. Kunden ber Vildmarksdata om hjälp. Vi fixar och debiterar för tiden, minimi 450 kr
  3. Kunden köper supportavtal, kostar 40 kr/mån/konto, och ber Vildmarksdata fixa.
Vad innebär supportavtalet?
  • Svarar på aktuell användares eller företags problem under kontorstid
  • Felanmälan dygnet runt per e-post
  • Hjälper till vid problem med lösenordsåterställning
  • Vi hjälper till vid anslutning av mobiler och klienter
  • Vi kan även hjälpa till via fjärrstyrning
  • Vi hjälper till att administrera och lägga till och ta bort användare
  • Licenshantering, tex ta bort eller ändra licenstyp för användare

Supportavtal är valfritt

Vi erbjuder även 10 dagars full företagssupport för 1500 kr om kund vill ha kom-igång hjälp från aktiveringsdatum.

 

  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Lösenordprinciper i Office 365 samt återställa lösenord.

Som standard är policyn satt att användare måste byta sina lösenord var 90:e dag.14 dagar innan...

Vidarebefordring av e-post Office 365

För att lägga in en vidarebefordring, eller forward, av e-posten på ditt Office 365 gör så här:*...

Ändra lösenord på e-postkonton

Den som är administratör i Office 365 loggar in på https://login.microsoft.com och väljer sedan...