Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer. På så sätt kan vi fjärrstyra er dator och åtgärda era problem. Har ni fått instruktioner att installera TeamViewer på er dator kan ni ladda ner det:

Ladda ner Vildmarksdatas Fjärrsupport för Windows

För andra plattformar (Mac, Linux, Android etc) ladda ner från TeamViewer.

Om du använder Mac rekommenderas att du laddar ner "TeamViewer QuickSupport" (under "Fler nedladdningar" en bit ner på sidan).

Beroende på vilken webbläsare du har så ska du antingen ladda ned filen och sen köra den, eller i vissa webbläsare så kan du välja att köra den direkt. Det kommer också upp någon "varning" där du måste godkänna att programmet körs, och en Friskrivningsklausul där du klickar på Acceptera. När programmet kommit igång ser du ett 9-siffrigt ID och 4-siffrigt lösenord - båda de behöver vi för att kunna ansluta till din dator.

Byla tato odpověď nápomocná?

 Tisknout tento článek

Také čtěte

Felsökning för e-post och FTP

1. Kontrollera om nätverket fungerar. Har datorn som det är problem med kontakt med internet,...

Hur hittar jag mina lösenord

Via kundzonen och kontrollpanelen Sedan juni 2017 går det inte längre att se sina befintliga...

FTP-inställningar

När du ska ladda upp filer till din webbplats (speciellt första gången) så använder du FTP. Det...

Kan ni erbjuda SSL-certifikat till min webbplats?

Ja, det kan vi!Om du har något av våra "vanliga" webbhotellspaket (dvs inte har ManagedWP eller...

Nya kundzonen och ny kontrollpanel - vad är vad?

Under våren 2015 har vi flyttat över kunder och webbplatser/tjänster/konton till vår nya kundzon...