Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer. På så sätt kan vi fjärrstyra er dator och åtgärda era problem. Har ni fått instruktioner att installera TeamViewer på er dator kan ni ladda ner det:

Ladda ner Vildmarksdatas Fjärrsupport för Windows

För andra plattformar (Mac, Linux, Android etc) ladda ner från TeamViewer.

Om du använder Mac rekommenderas att du laddar ner "TeamViewer QuickSupport" (under "Fler nedladdningar" en bit ner på sidan).

Beroende på vilken webbläsare du har så ska du antingen ladda ned filen och sen köra den, eller i vissa webbläsare så kan du välja att köra den direkt. Det kommer också upp någon "varning" där du måste godkänna att programmet körs, och en Friskrivningsklausul där du klickar på Acceptera. När programmet kommit igång ser du ett 9-siffrigt ID och 4-siffrigt lösenord - båda de behöver vi för att kunna ansluta till din dator.

?האם התשובה שקיבלתם הייתה מועילה

 הדפסת המאמר

קראו גם

Hur ofta tas backup?

Vi tar backup dagligen, både på webbfiler (inkl databaser) och epost. Backup sparas i 14 dagar...

Ändra fakturasätt/betalningsmetod

Allmänt om fakturorFrån 2015-07-01 så skickas alla fakturor via epost till den epostadress som...

Felsökning för e-post och FTP

1. Kontrollera om nätverket fungerar. Har datorn som det är problem med kontakt med internet,...

Uppsägning av tjänst

När man av någon anledning vill säga upp en tjänst hos oss gör man så här:Via kundzonenLogga in i...

Administrera användare och grupper för storage-mapp

För att användare ska kunna använda anslutningen till en Enterprise Storage mapp så måste...