Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer. På så sätt kan vi fjärrstyra er dator och åtgärda era problem. Har ni fått instruktioner att installera TeamViewer på er dator kan ni ladda ner det:

Ladda ner Vildmarksdatas Fjärrsupport för Windows

För andra plattformar (Mac, Linux, Android etc) ladda ner från TeamViewer.

Om du använder Mac rekommenderas att du laddar ner "TeamViewer QuickSupport" (under "Fler nedladdningar" en bit ner på sidan).

Beroende på vilken webbläsare du har så ska du antingen ladda ned filen och sen köra den, eller i vissa webbläsare så kan du välja att köra den direkt. Det kommer också upp någon "varning" där du måste godkänna att programmet körs, och en Friskrivningsklausul där du klickar på Acceptera. När programmet kommit igång ser du ett 9-siffrigt ID och 4-siffrigt lösenord - båda de behöver vi för att kunna ansluta till din dator.

Hai trovato questa risposta utile?

 Stampa Articolo

Leggi anche

Registrera sig som kund

Oftast registrerar man sig som kund i samband med första beställningen, men ibland kan behöva bli...

Ändra fakturasätt/betalningsmetod

Allmänt om fakturorFrån 2015-07-01 så skickas alla fakturor via epost till den epostadress som...

Hur hittar jag mina lösenord

Via kundzonen och kontrollpanelen Sedan juni 2017 går det inte längre att se sina befintliga...

Kan ni erbjuda SSL-certifikat till min webbplats?

Ja, det kan vi!Om du har något av våra "vanliga" webbhotellspaket (dvs inte har ManagedWP eller...

Ändra uppgifter, eller lägga in avvikande fakturaadress eller en till kontakt

Inloggad i kundzonen så klickar man på "Hej kontaktnamn"-knappen uppe till höger, och väljer...