Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer. På så sätt kan vi fjärrstyra er dator och åtgärda era problem. Har ni fått instruktioner att installera TeamViewer på er dator kan ni ladda ner det:

Ladda ner Vildmarksdatas Fjärrsupport för Windows

För andra plattformar (Mac, Linux, Android etc) ladda ner från TeamViewer.

Om du använder Mac rekommenderas att du laddar ner "TeamViewer QuickSupport" (under "Fler nedladdningar" en bit ner på sidan).

Beroende på vilken webbläsare du har så ska du antingen ladda ned filen och sen köra den, eller i vissa webbläsare så kan du välja att köra den direkt. Det kommer också upp någon "varning" där du måste godkänna att programmet körs, och en Friskrivningsklausul där du klickar på Acceptera. När programmet kommit igång ser du ett 9-siffrigt ID och 4-siffrigt lösenord - båda de behöver vi för att kunna ansluta till din dator.
  • 3 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

Nya kundzonen och ny kontrollpanel - vad är vad?

Under våren 2015 har vi flyttat över kunder och webbplatser/tjänster/konton till vår nya kundzon...

Överbetalning och deposition

Sedan juni 2019 så finns det en funktion i kundzonen som gör att man kan betala in pengar i...

Administrera användare och grupper för storage-mapp

För att användare ska kunna använda anslutningen till en Enterprise Storage mapp så måste...

När kommer min betalning in och när skickar ni påminnelser?

Vi läser in betalningar under eftermiddagen (ca 13.30 - 17.00) varje dag.Om betalningen finns...

Uppsägning av tjänst

När man av någon anledning vill säga upp en tjänst hos oss gör man så här:Via kundzonenLogga in i...