Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer. På så sätt kan vi fjärrstyra er dator och åtgärda era problem. Har ni fått instruktioner att installera TeamViewer på er dator kan ni ladda ner det:

Ladda ner Vildmarksdatas Fjärrsupport för Windows

För andra plattformar (Mac, Linux, Android etc) ladda ner från TeamViewer.

Om du använder Mac rekommenderas att du laddar ner "TeamViewer QuickSupport" (under "Fler nedladdningar" en bit ner på sidan).

Beroende på vilken webbläsare du har så ska du antingen ladda ned filen och sen köra den, eller i vissa webbläsare så kan du välja att köra den direkt. Det kommer också upp någon "varning" där du måste godkänna att programmet körs, och en Friskrivningsklausul där du klickar på Acceptera. När programmet kommit igång ser du ett 9-siffrigt ID och 4-siffrigt lösenord - båda de behöver vi för att kunna ansluta till din dator.
  • 3 brukere syntes dette svaret var til hjelp
Var dette svaret til hjelp?

Relaterte artikler

Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du...

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...

FTP/SFTP-inställningar

Om du har en vKube-tjänst och lagt upp en sftpanvändare skall du ansluta till sftp.se.vkube.cloud...

Ändra uppgifter, eller lägga in avvikande fakturaadress eller en till kontakt

Inloggad i kundzonen så klickar man på "Hej kontaktnamn"-knappen uppe till höger, och väljer...

Hur ofta tas backup?

Vi tar backup dagligen, både på webbfiler (inkl databaser) och epost. Backup sparas i 14 dagar...