Epostfakturor till OpusCapita

I dagsläget (hösten 2018) så klarar OpusCapita tyvärr inte av att ta emot epostfakturor som skickas ut till en "extra fakturakontakt" från Vildmarksdatas kundzon, pga att det meddelandet skickas som Kopia och det kan inte OpusCapita hantera utan de måste få meddelandet som Till. Vad vi känner till i dagsläget är det inget problem hos andra skanningsföretag.

Den workaround som vi har idag är att ni får fakturan skickad till en "vanlig" epostadress hos er och att den personen sen vidarebefordrar det till er OpusCapita-adress.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Ändra uppgifter, eller lägga in avvikande fakturaadress eller en till kontakt

Inloggad i kundzonen så klickar man på "Hej kontaktnamn"-knappen uppe till höger, och väljer...

Ändra lösenord på ett Distansbackup-konto

Logga in i kundzonen och klicka på tjänsten för kontot som du vill byta lösenord på. I menyn till...

Jag har glömt lösenordet till kundzonen

Hur gör jag när jag glömt mitt lösenord till kundzonen? Gå till den här sidan för att...

Hur mycket utrymme och bandbredd används?

Börja med att logga in i kundzonen, kundzon.vildmarksdata.seStrax under raden med "Välkommen...

Hur hittar jag mina lösenord

Via kundzonen och kontrollpanelen Sedan juni 2017 går det inte längre att se sina befintliga...