Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...

Moduler och handlers i web.config

Om du har behov att i web.config ange vilka kommandon som ska få köras kan du ibland behöva lägga...

Ändra fakturasätt/betalningsmetod

Allmänt om fakturorFrån 2015-07-01 så skickas alla fakturor via epost till den epostadress som...

Var hittar jag SFTP-uppgifterna till mitt Managed Wordpress Hosting konto?

Logga in i kundzonen. Under Mina Tjänster hittar du paketet för Managed WordPress (tjänsten...

FTP-inställningar

När du ska ladda upp filer till din webbplats (speciellt första gången) så använder du FTP. Det...