Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Ändra startmapp för ftp-konto

På FTP-konton kan man ändra vilken mapp som den användaren ska komma till vid inloggning. Logga...

Hur gör jag ett ägarbyte på en .se domän?

Ibland kan man vilja göra en överlåtelse av sin .se domän. Anledningarna kan vara många. t.ex...

Nya kundzonen och ny kontrollpanel - vad är vad?

Under våren 2015 har vi flyttat över kunder och webbplatser/tjänster/konton till vår nya kundzon...

Inloggning krävs för dokument i storage-mapp

Testar mot: https://storage.vildmarksdata.se/vildmarksdataab/vildmarksdataSKITER SIG PÅ PUNKT...

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...