Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Fjärrsupport

När inget annat hjälper så använder vi TeamViewer för att fjärransluta till våra kunders datorer....

Komma åt loggfilerna för en webbplats

När det gäller webbplatser på guld- och silverpaket så kommer man inte åt loggfilerna (mappen...

Kan ni erbjuda SSL-certifikat till min webbplats?

Ja, det kan vi!Om du har något av våra "vanliga" webbhotellspaket (dvs inte har mywp/WPEMANAGED...

Hur skapar jag en till webbplats på mitt befintliga konto

Beroende på vilken tjänst du har kan du ha fler än en webbplats.Webbplatser administreras från...

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...