Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Ändra PHP-version på en webbplats

Logga in i kundzonen (https://kundzon.vildmarksdata.se/) och sen under Mina tjänster markerar du...

Var hittar jag SFTP-uppgifterna till mitt Managed Wordpress Hosting konto?

Logga in i kundzonen. Under Mina Tjänster hittar du paketet för Managed WordPress (tjänsten...

Hur mycket utrymme och bandbredd används?

Börja med att logga in i kundzonen, kundzon.vildmarksdata.seStrax under raden med "Välkommen...

Inloggning krävs för dokument i storage-mapp

Testar mot: https://storage.vildmarksdata.se/vildmarksdataab/vildmarksdataSKITER SIG PÅ PUNKT...

Installera Wordpress från kundzonen

Du kan numera på ett enkelt sätt installera Wordpress på ditt webbhotellspaket hos oss.Denna...