Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Konfigurera alternativ e-postadress för lösenordsåterställning

Ibland är det extra jobbigt, t.ex när man glömt lösenordet till sin e-post.I vår blogg tipsar vi...

Inloggning krävs för dokument i storage-mapp

Testar mot: https://storage.vildmarksdata.se/vildmarksdataab/vildmarksdataSKITER SIG PÅ PUNKT...

Var hittar jag SFTP-uppgifterna till mitt Managed Wordpress Hosting konto?

Logga in i kundzonen. Under Mina Tjänster hittar du paketet för Managed WordPress (tjänsten...

Funktion för att skapa och skicka nyhetsbrev

Vi har inga egna system internt för detta, däremot skulle vi vilja tipsa om http://mailchimp.com....

Hur kopplar jag in en till domän mot min webbplats

Hur gör man när man redan har en webbplats dit det pekar en eller flera domännamn och man vill...