Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Ändra PHP-version på en webbplats

Logga in i kundzonen (https://kundzon.vildmarksdata.se/) och sen under Mina tjänster markerar du...

Hur ofta tas backup?

Vi tar backup dagligen, både på webbfiler (inkl databaser) och epost. Backup sparas i 14 dagar...

Nya kundzonen och ny kontrollpanel - vad är vad?

Under våren 2015 har vi flyttat över kunder och webbplatser/tjänster/konton till vår nya kundzon...

Funktion för att skapa och skicka nyhetsbrev

Vi har inga egna system internt för detta, däremot skulle vi vilja tipsa om http://mailchimp.com....

Direktinloggning till Kontrollpanelen

Ibland kan det vara bra att kunna logga in direkt i Kontrollpanelen för att administrera sitt...