Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Hur kopplar jag in en till domän mot min webbplats

Hur gör man när man redan har en webbplats dit det pekar en eller flera domännamn och man vill...

Ändra PHP-version på en webbplats

Logga in i kundzonen (https://kundzon.vildmarksdata.se/) och sen under Mina tjänster markerar du...

Skillnad på domän och DNS och webbhotell

Info nedan är sånt som skickas ut när en kund registrerat en domän hos oss, men det kan ju finnas...

Betala med kort

Om du vill betala en faktura omedelbart, via kort gör du så här: Logga in i kundzonen Klicka på...

Statistik för min webbplats

Det finns många olika sätt att samla in statistik över webbplatsen, tex antal besökare och en...