Varför har innehållet i fakturan ändrats sedan förra gången?

Vi har inga begränsningar i vårt webbhotell när det gäller utrymme, bandbredd eller dylikt. Du kan som kund spara flera GB med e-post en dag och ta bort det den andra dagen. Hos oss slår du aldrig i ”taket” men om du en längre tid använder mer utrymme eller bandbredd än vad som ingår i ditt paket, så syns det på nästa räkning. Då debiterar vi dig för extra utrymme, eller extra bandbredd. På samma sätt tar vi bort extra utrymme och extra bandbredd från din faktura om du senare användare mindre av dessa.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Administrera användare och grupper för storage-mapp

För att användare ska kunna använda anslutningen till en Enterprise Storage mapp så måste...

Lösenordsskyddad mapp

Det går att lösenordsskydda mappar under webroot, om man tex bara vill ge vissa personer...

Registrera sig som kund

Oftast registrerar man sig som kund i samband med första beställningen, men ibland kan behöva bli...

Statistik för min webbplats

Det finns många olika sätt att samla in statistik över webbplatsen, tex antal besökare och en...

Hur kommer jag åt min MySQL-databas

Börja med att logga in i kundzonen och navigera via Tjänster till ditt webbhotellspaket och...