Ändra uppgifter, eller lägga in avvikande fakturaadress eller en till kontakt

Inloggad i kundzonen så klickar man på "Hej kontaktnamn"-knappen uppe till höger, och väljer Ändra kontoinformation.
Här kan du ändra företagsnamn, adress, org.nr, kontaktperson mm.

Här kan man även ställa in om man vill slippa att få kvitto efter att vi registrerat betalning.

Avvikande fakturaadress
Om man vill ha fakturan till en annan adress än den vanliga, tex då man utnyttjar skanningsföretag eller annan fakturamottagare.
För en ren fakturamottagare så anger man alla uppgifter och klickar i rutan för Faktura Epost
OBS
- på fliken Mina Uppgifter anger man om man vill ha fakturan som epost eller papper.

Flera användare
På fliken Hantera kontakter kan man sen lägga till (en eller flera) extra kontakter, och välja vad de ska kunna göra och vilken typ av epostmeddelanden som respektive kontakt ska ha. Det är här du lägger upp om flera personer ska ha tillgång till kundzonen, då bockar man i Aktivera sub-konto och väljer vad den användaren ska komma åt.



Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Nya kundzonen och ny kontrollpanel - vad är vad?

Under våren 2015 har vi flyttat över kunder och webbplatser/tjänster/konton till vår nya kundzon...

Uppsägning av tjänst

När man av någon anledning vill säga upp en tjänst hos oss gör man så här:Via kundzonenLogga in i...

Hur ofta tas backup?

Vi tar backup dagligen, både på webbfiler (inkl databaser) och epost. Backup sparas i 14 dagar...

Ändra fakturasätt/betalningsmetod

Allmänt om fakturorFrån 2015-07-01 så skickas alla fakturor via epost till den epostadress som...

Registrera sig som kund

Oftast registrerar man sig som kund i samband med första beställningen, men ibland kan behöva bli...