Webbmailens inloggningsruta kommer upp igen efter inloggning

Om du försöker logga in i webbmailen, men i stället för att komma in så får du upp inloggningsrutan, det går alltså inte att logga in.
Då kan du testa att rensa historiken (cache) i webbläsaren, ev kan du behöva starta om webbläsaren efter rensningen.

Hur du gör kan variera lite mellan olika webbläsare, här är några exempel:

Chrome
  1. Klicka på knappen med tre vågräta streck uppe till höger
  2. Välj Historik och sen Historik igen
  3. Ta bort webbinformation (välj den knappen för att ta bort allt, eller filtrera ut tex "vildmarksdata" i sökrutan)
  4. Markera alla eller bara de som hör till webbmailen
  5. Klicka på Ta bort valda objekt
Firefox
  1. Klicka på knappen med tre vågräta streck uppe till höger
  2. Välj Historik och sen Rensa bort tidigare historik
  3. Klicka på Ta bort-knappen
Internet Explorer 11
  1. Klicka på kugghjulet uppe till höger
  2. Välj Säkerhet och sen Ta bort webbhistorik
  3. Se till att de tre rutorna för Temporära Internetfiler, Cookies och Historik är markerade
  4. Klicka på Ta bort-knappen

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Hur lägger man upp en domän som epostdomän-alias

Om man har ett domännamn där man vill ha epostkonton, men slippa "extra" konton så kan man lägga...

Det finns olästa mail som jag inte kan komma åt

Du har sannolikt av misstag omsorterat din inkorg så att de senaste e-postmeddelanderna hamnat...

Funktion för att skapa och skicka nyhetsbrev

Vi har inga egna system internt för detta, däremot skulle vi vilja tipsa om http://mailchimp.com....

Hur går det till att migrera mail till Vildmarksdata

Den här artikeln förklarar lite generellt hur det går till att migrera epost från en annan...

Hantera spamfiltret

Allmänt Varje epostkonto kan logga in för att se vilka mail som stoppats respektive levererats...