Webbmailens inloggningsruta kommer upp igen efter inloggning

Om du försöker logga in i webbmailen, men i stället för att komma in så får du upp inloggningsrutan, det går alltså inte att logga in.
Då kan du testa att rensa historiken (cache) i webbläsaren, ev kan du behöva starta om webbläsaren efter rensningen.

Hur du gör kan variera lite mellan olika webbläsare, här är några exempel:

Chrome
  1. Klicka på knappen med tre vågräta streck uppe till höger
  2. Välj Historik och sen Historik igen
  3. Ta bort webbinformation (välj den knappen för att ta bort allt, eller filtrera ut tex "vildmarksdata" i sökrutan)
  4. Markera alla eller bara de som hör till webbmailen
  5. Klicka på Ta bort valda objekt
Firefox
  1. Klicka på knappen med tre vågräta streck uppe till höger
  2. Välj Historik och sen Rensa bort tidigare historik
  3. Klicka på Ta bort-knappen
Internet Explorer 11
  1. Klicka på kugghjulet uppe till höger
  2. Välj Säkerhet och sen Ta bort webbhistorik
  3. Se till att de tre rutorna för Temporära Internetfiler, Cookies och Historik är markerade
  4. Klicka på Ta bort-knappen

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Storleken på den bifogade filen överskrider den tillåtna gränsen

Under förutsättning att du skickar mail med vår utgående server mail.vildmarksdata.net så ligger...

Hur lägger man upp en domän som epostdomän-alias

Om man har ett domännamn där man vill ha epostkonton, men slippa "extra" konton så kan man lägga...

Synka kalender och kontakter

Normalläget då man kör IMAP är att bara epost synkas, men det kan ju finnas de som vill synka...

Hur man städar bort sin epostdomän

Det finns tillfällen när man behöver "städa bort" sin gamla epostdomän, dvs konton, ev alias och...

Kan jag köra krypterad e-post hos Vildmarksdata?

Ja det kan du. Du kan ställa in i din e-postklient kryptering på både inkommande och utgående...