Servern godkänner inte vidarebefordring

Ditt meddelande avvisades eftersom SMTP-servern (för utgående e-post) inte kunde identifiera dig som en auktoriserad användare. Gå igenom kontoinställningarna i din e-postklient eller mobiltelefon. Det är viktigt att du noggrant följer vägledningen om var du bl.a kryssar i/aktiverar SMTP-autentiseringen.

Liknande som om du kan ta emot, men inte skicka. Läs mer här.

Hjälpte svaret dig?

 Skriv ut denna artikeln

Läs även

Jag kan ta emot epost, men inte skicka

Vår mailserver kräver att du autentiserar dig genom att logga in med användarnamn (epost-adress)...

Hur konfigurerar jag mitt e-postkonto i datorn eller mobilen

Vi har guider för hur man gör för att lägga till epost-konto i de vanligaste klienterna, om din...

Mailproblem på Mac

Symptom Mac:en kan inte koppla upp sig mot mailservern och man ser en gul varningstriangel, man...

Lägga till (skapa nytt) epostkonto i en domän

Via (nya) kundzonen och kontrollpanelen Epostkonton administreras från kontrollpanelen och dit...

Webbmailen har konstigt utseende

Webbmailen kan man använda på dator, surfplatta, mobiltelefon etc och de har alla olika storlek...